Start Platzkarte

Kommentare

Platzkarte

  • Ich benötige 1Platzkarte am 01.02.24 für den ICE 2440 ab Dresden Hbf 10.54 nach Dortmund. Es wäre schön diese buchen zu können. MfG K.John

    • Hello,

      thank you for contacting us.

      Unfortunately, I don't see the direct connection only an indirect one with a change in Berlin ( 9:30 – 15:10 )

      Will you agree?

      Best regards